Най-добрият автомобил за българския депутат?

Общи 23 септември 2014 | Speed-Press.com A- A+ 20065 посещения | без коментари

Китайският седан е направен според вкусовете на пазара в родината си, където много обичат да имат усещане за свободно пространство пред коленете си. Дори и ние, далеч по-едрите европейци, обаче се чувстваме царски зад шофьора. Трудно ни е да го признаем, но С30 май е най-достъпният вариант за автомобил, в който предпочиташ да те возят, а не да караш. Но да не се превъзнасяме – все пак по-тежкият с едва 14 кг от хечбека Voleex C10 (вече спрян от производство) седан е замислен като типичен бюджетен модел с много място за малко пари. Багажникът предлага обем от 510 литра, благодарение на който няма да се притеснявате, че бутилката на газовата уредба е „изпратила“ резервната гума в отделението за вашите куфари.Опционалната система за работа на пропан-бутан струва 2290 лв. и инвестицията в нея си струва, тъй като 1,5-литровият мотор с 97 к.с. не е шампион по икономичност (разход по данни на производителя на бензин – 7,1 л/100 км). Ако решите да се възползвате от възможността да се движите със 140 км/ч по нашите магистрали обаче, консумацията скача драстично заради липсата на шеста предавка. Нейното отсъствие е причина и за повишения шум в купето. Иначе автомобилът е идеален за дълъг път – държи се съвсем прилично при висока скорост и заради увеличеното междуосие (2610 мм) возията е повече от прилична. И – внимание – предлага серийни кожени седалки с отопление отпред, както и парктроник и автоматичен климатик във второто ниво на оборудване Star – за под 23 000 лева (без LPG-система)! Звучи като добра оферта, нали? Особено за джоба на данъкоплатеца. Защото С30 би могъл да бъде перфектният автомобил за българския народен представител – ако се прави в завода до Ловеч като своите събратя. Технологична възможност за това съществува – нужна е единствено поръчка на по-голям брой коли, за да започне симпатичният седан да слиза от българската поточна линия. ИзводМного място и щедро серийно оборудване - почти като в автомобил от високия среден клас - на изключително атрактивна цена. Така C30 печели клиенти. Версията с уредба на пропан-бутан е идеално решение за България, тъй като гарантира намаляване на разходите за гориво.

 

Снимки


 

Фейслифт за Touareg Фейслифт за Touareg
19 септември 2014
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте