Днес Lexus разкри поразителния и готов за производство модел RC купе на Автомобилното изложение в Токио 2013. RC е част от революцията в пътното поведение и управлението в моделите на Lexus, която започна с GS и продължи с новото поколение IS. RC е самостоятелен модел, а не двуврат вариант на седан. Проектирано на базата на GS, купето се различава по всички размери от GS и IS.
Купето с агресивен дизайн ще се предлага с едно задвижване в Европейския съюз: бензин-електрически хибрид с 2,5-литров двигател, а за останалите пазари ще се предлага и модификация с 3,5-литров V6 двигател с 8-степенна трансмисия с последователно превключване на предавките.
Lexus RC интегрира най-широката и същевременно най-ниско разположената спираловидна решетка на Lexus. RC е уникален модел в гамата Lexus със своите пропорции – 30 мм по-широк, 35 мм по-нисък и със 70 мм по-късо междуосие в сравнение с IS, което му придава атрактивната визия на луксозен двуврат автомобил. В уникалния дизайн на фаровете и стоповете отново е залегнал L-shape мотивът на Lexus. Предлага се избор между две версии на алуминиевите колела – изваяни 19-инчови колела с 10 спици и мускулести 18-инчови колела с 5 спици.
Допълнително усилената носеща конструкция на каросерията значително увеличава здравината на двувратото купе. Новите производствени процеси, за първи път въведени при моделите LS и IS, включително допълнителното лепене на отделните елементи, значително увеличават здравината и устойчивостта срещу усукване на каросерията. Моделът е оборудван с двойни носачи отпред, а задното окачване е многозвенно.
Специфичната мощност на RC от литър обем е втората по големина в гамата на Lexus след тази на LFA. 3,5-литровият V6 бензинов двигател с двойно впръскване възпроизвежда максимална мощност от 318 к.с. и 380 Нм. 8-степенната Sport Direct Shift трансмисия с пера за смяна на предавките от волана е заимствана от IS F и оптимизира предаването на мощността към колелата и разхода на гориво.
Хибридната модификация RC 300h – първото хибридно купе на Lexus – използва 2,5-литров 4-цилиндров бензинов двигател с двойно впръскване и електромотор с мощност 105 кВ (143 к.с), съчетани чрез хибридна, автоматична, безстепенна трансмисия с 6 симулирани предавки за последователно превключване чрез пера на волана. В зависимост от спецификите на пазара RC ще се предлага със задно задвижване или задвижване на четирите колела.
RC е първият модел от гамата на Lexus, оборудван с обновената система за следене на мъртвата точка. Системата може да проследява автомобили от много по-широка дистанция и приближаващи с по-висока скорост в сравнение с предишната верисия. Иновативната и сензорна система Lexus Remote Touch с обновен интерфейс за аудио- и навигационната система е от ключово значение за удобството в купето, където бързата реакция е част от цялостното удоволствие от автомобила.
 
       GT-R 2014 още по-уверен при висока скорост
      GT-R 2014 още по-уверен при висока скорост
    
     
       Пътната обстановка на 22 ноември
      Пътната обстановка на 22 ноември
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Lexus Видеa
    Lexus Видеa   
    

