Ден преди „София прайд“ се замислихме, че далеч във вековете останаха времената, когато за практикуване на хомосексуализъм законът предвиждал парична глоба и затвор, както неведнъж се е случвало с именитите френски поети Пол Верлен и Артюр Рембо, а горкичкият Оскар Уайлд трябва да отговаря за увлеченията също пред съда. Днес почти всяка индустрия се чуди как да привлече хората с нетрадиционна сексуална ориентация, още повече че статистиката показва - немалка част от световните финикийски знаци се падат именно на тях. В крайна сметка е научно доказано, че сексуалните предпочитания на хората са предопределени още в зародиш и зависят от актуалния хормонален статус на майката по време на нейната бременност.
Изтънчени желания И днес някои автомобилни марки са сред спонсорите на един от най-известните гей паради в света - „Кристофър-Стрийт-Дей“ в Кьолн (http://www.colognepride.de). Преди доста години специално за скандинавските страни имаше ориентирана към по-изисканата част от човечеството реклама на марката Mini, после компанията се отказа от нея. При разработването на първото Audi TT пък е направено допитване до 50 000 гейове, като е взето под внимание тяхното мнение в качеството им на потенциални клиенти.
Една все по-разрастваща се борба
Да се отчетат интересите на тази аудитория, е едно от основните правила за успешна стратегия, смятат маркетолозите. Все пак това трябва да се прави внимателно, защото в страни със закостенели нрави, та дори и в САЩ, подобни акции все още се приемат противоречиво. И така, какво показват проучванията?
SUV за железни дами и кабрио за “нежни” господа
Именно това правило е общовалидната тенденция. Бидейки изключително жизнени жени (може би заради по-високото ниво на тестостерона), лесбийките залагат най-често на автомобили за активен отдих – пикапи, всъдеходи и пълноприводни комбита. Тук абсолютен цар е съкращението SUV. Голяма част от представителките на тази категория са посочили за предпочитан модела Subaru Outback. Мнозина от запитаните са избрали за подходящ модел за хората с нестандартна ориентация и Chrysler PT Cruiser, тъй като той не прилича на никоя друга кола. Да не забравим и за загрижеността на хората с нестандартна сексуална ориентация към проблемите на околната среда. Тогава в играта се намесват и „зелените“ автомобили.
ТОП 5 за дамите с обратна ориентация:
5. Honda CR-V – виждали сме хиляди такива автомобили, паркирани по време на Lilith Fair, където се включват групи с жени вокалистки.
4. Ford F-150 – превъзходен транспорт за контейнери с домашни любимци, както и за книгите на Карол Гилиган и Глория Стейн.
3. Jeep Wrangler – харчи повече от едно Subaru, но наистина е толкова “милитъри”.2. Subaru Forester – ами сред рекламните лица на Subaru е Мартина Навратилова. Коментарите май са излишни. 1. Subaru Outback – Достатъчно спортен за самотно момиче, но пък и достатъчно практичен за семейна дама.
ТОП 5 за мъжете хомосексуалисти:
5. Mazda Miata – вероятно сте я виждали с две симпатични блондинки. А ризките им са били Armani. 4. Jeep Wrangler – защото привлича останалите момчета като магнит. Задължително обаче да е червен и без петънце по него!3. BMW 3-та серия – просто прилагаме цитат: "Ние, гейовете, обожаваме този модел. Особено ако е червен, бял или в цвят шампанско”.2. VW New Beetle – прилича на автомобил с вазичка за цветята. 1. VW Jetta – просто някои го предпочитат горещо! Агенция Speed-Press
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!