Mercedes разкри нова концепция за еволюцията на S-клас, която обещава икономия на гориво от само 2,7 л/100 км. F125 бе разкрита днес във Франкфурт и показва как ще изглеждат бъдещите луксозни лимузини на Mercedes. Този модел се задвижва от усъвършенствани горивни клетки, задвижвани с водород. На теория те трябва да му предоставят по-висока производителност, отколкото дори най-мощната S-класа, като в същото време разходът на вредни емисии е 0 CO2.
F125 ни дава ясни стайлинг сигнали за следващото поколение модели на Mercedes. Компанията потвърди, че елементи от екстериора, включително радиаторната решетка, страничните линии ще намерят място в следващото поколение S-клас и наследника на CL – S-клас купе.
F125 е с 97 мм по-къса, 110 мм по-широка и с 50 мм по-ниска от най-късата база на S-клас, докато междуосието е изключително дълго благодарение на ултра късите надвеси.
Автомобилът е изключително лек, а благодарение на олекотеното алуминиево шаси и 23-цоловите джанти той е с 135 кг по-лек от сегашния S350 CGI.
Mercedes F125 използва най-модерната система от горивни клетки, използваща водород. Тя генерира електричество за четири електромотора, които предоставят на големия салон задвижване на четирите колела, динамика и екологични предимства.
В сърцето на новата задвижващата система се намира водороден резервоар, интегриран като структурен елемент в пода на F125.
Компютърни симулации показват, че концепцията ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 сек, което е по-бързо от днешния флагмански 5,5-литров V12 на S600. Благодарение на горивните клетки разходът на водород е само 0,79 кг на 100 км, което е еквивалентно на разход от 2,7 л/100 км дизелово гориво.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!