Insignia 2012 изкушава с обновени двигатели и повече комфорт

Main September 12, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 4915 views | no comments

Insignia 2012 изкушава с нов бензинов 1,4-литров турбодвигател, който е най-икономичен в класа си. Мощността на 2,0-литровия турбомотор пък е увеличена с 30 к.с., а дизеловата версия 2.0 CDTI ecoFLEX е отделя едва 115 г CO2 на километър.
От момента на своя дебют на пазара преди три години Opel Insignia успя да спечели над 50 национални и международни награди, сред които и „Автомобил на годината" за Европа, както и за България.
В съчетание с шестстепенната механична предавателна кутия, новият двигател 1.4 turbo ecoFLEX е най-икономичният в целия среден сегмент от автомобилния пазар. Изключително ефективният, създаден по правилата на т. нар. „даунсайзинг" задвижващ агрегат развива максимална мощност 140 к.с. Той заменя досегашния 1,8-литров мотор, като при по-малък работен обем и по-нисък разход (5,7 л/100 км) предлага същата мощност. Съответно емисиите на CO2 са снижени съответно с 45 грама дo 134 г/км. Стойността на въртящия момент е нараснала с близо 15% дo 200 Нм.
С този вариант на двигателя Insignia е в състояние да спринтира от нула до 100 км/ч само за 10,9 сек и да достига максимална скорост 205 км/ч. Във версията Sports Tourer моделът постига най-добрите показатели в сегмента на комби-моделите от среден клас със среден разход 5,9 л/100 км и съответните емисии на CO2 от 139 г/км.
Новата Insignia 2.0 turbo 4x4 с директно впръскване на бензиново гориво вече предлага с 30 к.с. по-висока максимална мощност - 250 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм срщу 350 Нм преди.
Версията на Insignia с двулитровия турбодвигател се ускорява от 0 дo 100 км/ч за едва 7,5 сек и постига максимална скорост 250 км/ч. В съчетание с допълнително предлаганата система Start/Stop и гуми с намалено съпротивление на търкаляне, средният разход на гориво и стойностите на емисиите на CO2 могат да бъдат сведени до 8,4 л/100 км, съответно 197 г/км (без система Start/Stop - 8.5 л/100 км / 199 г/км CO2). Версията на Insignia 2.0 turbo с предни задвижващи колела продължава да е с максимална мощност 162 кВт/220 к.с.
И трите варианта на задвижващия агрегат 2.0 CDTI с мощност 110 к.с., 130 к.с. и 160 к.с. вече се предлагат по желание със система Start/Stop.
Системата Traffic Sign Recognition (разпознаване на пътните знаци) вече е в състояние да идентифицира още по-голям брой от знаците, използвани в границите на Европейския съюз.
Повишен е и вътрешният комфорт. Върховият модел в гамата на марката Opel се предлага по желание с новото престижно обзавеждане с естествена напа Indian Night с контрастни шевове в елегантен тон коняк.

 
Keywords:   ecoflex, opel, opel insignia, Sports
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...